Szórd szét kincseid, a gazdagság legyél te magad Weöres Sándor

2020. március 23., hétfő

Irodalmi pecsételő / Kafka

Míg Edgar Allen Poe a misztikus, rémtiszta pszeudó rettegés, Kafka Átváltozása annyira közeli, olyan hétköznapi horror, hogy elolvasása után néhány napig örülünk reggelente, hogy végtagjaik nem változtak rovarlábakká. Olyan átélhetően valószerűen írta meg a cseh író ezt a bizarr helyzetet, hogy nem nyitottam ki többé Kafkát ezután.
Beleolvastam naplóiba és leveleibe, de minden rétegem tiltakozott.
Pecsétet viszont készítettem. Kettőt is. Ne kérdezzétek miért.

Első metszés a gumiba


4 megjegyzés:

  1. Megértelek. Kell némi mazochizmus az olvasásához, bevallom, én is kihagytam némi belekukkantást követően. :)

    VálaszTörlés
  2. Van valami feszítő disszonancia az arcában, ami a pecsétről nagyon jól visszajön. Egy szelíd,érzékeny ember és egy ördög arca egymásra vetülése.

    VálaszTörlés
  3. Azért A pert még próbáld meg; lenyűgöző!

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, meg is van valahol!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...