Szórd szét kincseid, a gazdagság legyél te magad Weöres Sándor

2012. október 12., péntek

„Megadóan” feredőzzél olvasóid dicséretében!

 ... írta  Saját levében egyik hűséges követője.

Reakciók Draskovich Edina kötetére

Köteted hazafelé, az autóban is kezemben volt, és lesz is még nagyon sokat, hívogató, s ahogy mondtam: igazán könyvszerű könyv.
 
Vass Tibor költő
 

 Minden élethelyzetet, történést, szituációt, képes vagy leírni színes „konyhanyelven”, amit „főzésbeszédnek” is nevezhetünk.(...)
Míg mások többnyire a „kályhától indulnak el”, te a konyhából és oda is érkezel vissza, mivel ki sem teszed a lábad onnan, - talán csak a garázstető-kertbe, piacra, halashoz… 


Spájzcetli a Facebook-on (mikor még csak virtuális jelek tűntek fel a kötetről)

Kézbe véve látszódott, érződött, ezt nem egyszeri „használatra” készítették a nyomdászok. Masszív, eredeti és átvitt értelemben is „keménykötésű” nyomdai produktum. Mondhatni, kvadrál intellektuális beltartalmával. Főzni és olvasni szeretők számára receptekkel pántlikázott, mosolybiztos, elnyűhetetlen darab. Mint ahogyan a receptjeidből készültek többször is örömet szerezhetnek az étkezőasztalunknál, úgy a „kalandjaid” -rendre újraolvasva- szintén erősítik lelki komfortérzetünket. Ez utóbbival gyakrabban élek majd, mivel nem kell alapanyagok után kajtatnom, tűzhely mellett ácsingóznom, csak a könyvespolcig „fáradok” és már huppanok is a karosszékbe…
Tegnap este csak csipegetni szerettem volna könyvedből, egy-két „passzus” erejéig, de oldalról oldalra lapozva-élvezkedve, a falánkság vétkébe estem… „Bekebeleztem” az utolsó betűig… Kicsit hasonlított az „esetem” Kazal klasszikus borkóstolós magánszámához… Szóval, a végére „megrészegültem”…  Legközelebb megmérséklem magamat, csak kortyokban és kis kupicákkal porciózom a gasztrokalandjaidat…


Spájzcetli később

Megjött a gyönyörű kis könyved. Majd rászánom a hétvégét, és alaposan megkritizálom.

phzs blogger, Konyhasónapló, Ecet és olaj

A megelőlegezett borító alapján már vizionáltam is a szép nagy fóliánst, ahol a fényes papír közepén néhány sorban olvasható a recept, vele szemben az egész oldalas fotó. Kellemes meglepetés volt a kézbe illő kis könyv, amely a mértékletesség jegyeit mutatja több tekintetben is, és ez előnyére válik. Lakner Zsuzsa illusztrációi inkább a kis szösszeneteket (tárcákat) illusztrálják, mint az adott ételt, hiszen a szerzői hangsúly is inkább ezeken van.

phzs blogger olvasás után (a teljes recenzió itt:  Ecet és olaj)

Akik olvassák és szeretik blogját most sem fognak csalódni, és talán hozzám hasonló izgalommal vetik bele magukat gasztrokalandjaiba. 
Nagyon jó így kézbe venni, kisebb méretű mint gondoltam, de pont ez a jó benne!

Hoffmann Erika blogger, Dublin felett az ég  

Nagyon gusztusos a könyv és a lelkes olvasói képeket is nagyon jó volt látni! Alig várom, hogy kézbe vegyem, már most rajongója vagyok! 

Csete Mónika muzeológus, képzőművész

Még Salzburgnál sem vagyunk, de sajnos már vége a könyvnek, remekül szórakoztam!

 Gasztrobarát  Svájc felé félúton, sms a szerzőnek

 
 Mostanában jövőbe látó lettem. A „saját levében” blogra gyakran jártam olvasgatni, nevetgélni, sőt hahotázni. És épp szorgalmazni akartam, hogy kiadhatna egy könyvet a szerző. És tessék!  
blogger, Nyárikonyha 

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...